7 Kasım 2014 Cuma

KURUMSAL DÜNYAM

B… Bb… Be… Benim kurumsal dünyam!
Çizginin ötesindeki dağın arkasını görebiliyorsan geleceksin!
Nabzın atsın istiyorsan önce sevişmeyi öğreneceksin.
Zırlayacaksın sende kulaklarında iniltileri; ağlattıklarının.
Kurumsal kurumsal bu dünya!
Ben kurdum!
Damarlarım müptela atışlarını sürdürüyor.
Solgunsun –yorgunum- birkaç gündür.
Hayat neşeni –dalgacı pezevenk- almışlar.
En son ne zaman yıkandın?
Kaç gün biliyorum.
Dün olmalı; son  bir yıl kadar kirliyim.
Kazıtılmış depresifliğim kadar hassas,
açlık kokan, yırtıcı bir nefesim.
Ben benim!
Tanıyorum seni.
Peşindeyim.
Yutkunduğum her tükürük; suretini bir yağmur damlası olup okşar.
Benimle ol.
Yol dönüyor -korna sesleri- tekin değil artık su perileri
gitmen iyi oldu.
Köşe başında ki tiryakiler bekler beni;
Cebimden çıkaracağım altın tozu cevheri.
Kaldırımlar köpekler gibi sevişir ruhunuz duymaz.

Ben benim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder